30/dec
8 ok amiért szükséged van Facebook Pixelre
- Kövesd nyomon a konverziókat. Például a hírlevél feliratkozókat, a vásárlásokat, a konverziónkénti költséget (CPA) és a konverziós arányt (CVR)
- Mérd a Facebook kiadások megtérülését (ROAS – Return On Ad Spend)
- Elemezd az értékesítési csatornát (Place). Nézd meg mennyien tekintettek meg egybizonyos ajánlatot, mennyi ajánlatkérés érkezett, hány darab foglalás valósult meg. Havalamelyik aránnyal elégedetlen van, be tudsz avatkozni.
- Hozz létre egyéni célközönségeket (WCA – Website Custom Audiences)
- Hozz létre olyan célközönséget, amelyek azokat tartalmazzák, akik már megtettekbizonyos általad elvárt műveletet. Ezzel pénzt takaríthatsz meg.
- Hozz létre hasonmás közönségeket. Ezek idővel dinamikusan frissülnek, így mindigreleváns lesz.
- Optimalizálj konverziókra! A linkkattintásra optimalizált megjelenés akár 3-4x annyibakerülhet, mint a konverzióra optimalizált.
- Használd a dinamikus remarketinget! A látogatókat pontosan oda tudod terelni,ahonnan elhagyták az oldalad.
Találkoztál már a Facebook hirdetések beállításánál a Pixel-el? Be van ágyazva a weboldalba? Ha nem ismered a pixelt vagy nem használod a hirdetéseknél, akkor lépj velem kapcsolatba, mert ezek szerint ha hirdetsz, akkor bevételtől esel el és nem kizárt, hogy felesleges költségeket generálsz.