Kinek való a Clubhouse?
A Clubhouse, hang alapú közösségi média felület fejlődése egészen elképesztő méreteket ölt (2020 márciusban indult az USA-ban, ma már több millióan használják
Hazai, sikerdíjas szállásértékesítő iroda
Az AKOMO egyedi, hazai szálláshelyekre specializálódott, sikerdíjas irodával segíti partnerei értékesítését. A hazai fürdővárosok legjelentősebb szálláshelyei mind elérhetőek lesznek (például Hajdúszoboszló, Sárvár,
Ausztriában újraindul a turizmus
Bécsben, április 6 és május 25 között vehető igénybe ausztriai lakcímkártyával az “Éld meg a városod” csomag. Néhány napos bécsi kirándulásra invitálják
A digitális marketing és a vonalas telefon kapcsolata
A legtöbb marketinges és sales-es az analitikában figyeli a különböző csatornák eredményeit. Milyen konverziót hoz a saját weboldal, egy Facebook kampány, egy
Készen állnak a szálláshelyek és az éttermek a digitalizáció kihívásaira?
A mai, tipikus online utazási fogyasztó évente több mint 250.000 digitális mikro-eseménynek van kitéve. Ez magába foglalja a közösségi média interakciókat, a
Hogyan gyorsította fel a COVID19 a vendéglátás és a szállodaipar technológiai fejlődését?
Az elmúlt évben a COVID19 hatására a vendéglátóipari vállalkozásoknak alkalmazkodni kellett az új helyzethez. Új stratégiára volt szükség, példátlanul nőtt a digitális
Post-Covid kommunikáció a szálláshelyeken (2021)
Amint zöldre vált a lámpa, a szálláshelyek megnyitnak és a vendégek végre újra birtokba vehetik a kedvenc szállodájukat, panziójukat, vendégházukat, kempingjüket. Már
2025-re várható a teljes felépülés az üzleti utazásban
A világ legnagyobb üzleti utazási szövetsége a GBTA kiadta előrejelzését. 2020. április 1 óta a COVID-19 hatása 68% csökkenést eredményezett a világban
7 tartalommarketing tipp szállásadóknak
1. Ismerd a közösséged Bármilyen tartalmat készítesz, pontosan határozd meg, hogy kinek szól és mi lesz benne a motiváció. Ha nem ismered a
26 Facebook statisztikai adat, amit minden marketingesnek tudnia kell 2021-ben
A 26 adatot, 5 fő kategóriára bontották. Ezek a következők: – Demográfiai adatok – Marketing statisztika – Mobil statisztika – Hirdetések statisztikája –